Annandagen

Vaknade när farmor och farfar kom på julfrukost hos oss igår, runt ett eller nåt så då va de bara att skutta upp och sätta sig och äta med de gamla. tss! Sen när vi ätit fick vi öppna julklapparna från pappas sida sen efter de fick jag rusa in i duschen och skynda mig att göra mig i ordning till kalles och sen hem till mormor och morfar & c:o.
Väl hemma hos mm&mf åt jag tills jag mådde illa sen skulle mormor och morfar proppa i oss massa fika och grejer också så man kände sig milstor efter att man varit där så jag somnade på studds när jag kom hem sen.. Ska man ut idag kanske? Får se, vädret får i alla fall mig att tappa lusten eftersom jag inte är 18 fyllna år ännu!! Ett år kvar;)   puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0