bläää

Happ, då fick de bli en till kväll med rapport skrivande, allt tack vare min klatiga mamma! SUCK! Hon skulle hjälpa mig i går men så kom hon åt nån knapp så allt, ALLT på hela min rapport, sex sidor, försvann... :( Så nu får jag skriva om allt, pallar inte! Har så himla ont i ryggen med och de gör inte saker bättre. Uuuuh, det gör svin ont! Undra vad jag kan ha gjort? Skulle ha yoga idag i skolan och det skulle ju bli jätte kul men så hade jag så förbaskat ont i ryggen då va så det blev inte mycket med det. Måste gjort nåt igår, kanke satt för länge framför datorn? Maybe. Sat från 6 til tolv så de kan ju varit de.
Nä nu får jag fortsätta! Vill bara tacka min underbara mamma igen, TACK! Tack för att du hjälpte mig med rapporten, det gick ju såååå bra! :) NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!! hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0