Christmas time

Sköööööööööööönt, då hade en termin gått och nu är det jullov! Jippi! I två och en halv vecka ungefär. Har massor jag vill göra under lovet men ingenting som är bestämmt under nyår, crap! Ska till skåne förhoppningsvis, köpa nya grejer till rummet, städa?, shoppa massa nya kläder och sen så blir de nyår och festa såklart.. 
Var på stan med Andervang idag, de va mysigt vi fikade med Moa, Anni, Robert och Emo. Mysmyspys! Sen skulle Andervang till max och äta och då passade jag på att gå på toaletten. Och som alltid tar jag av mig min (favorit) ring när jag tvättar händerna och så är de klart att klanten glömmer den där då! Man "baah" YES!  Men som tur va så va Sandra på stan så hon hämtade den åt mig. Bussigt! Här kommer en lite vintrig och go bild=D pöss
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

:) ,

2007-12-22 @ 21:12:24
URL: http://caroliicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0