Flux

Boring, boring, boring and borgin... Ja då va det Söndag igen, sugen på att skriva av mig lite! I fredags så va de som vanilgt skola och en väldigt trött och slö klass. :P Som varje fredag. Efter skolan gick jag hem och grejade lite och packade, skulle ut och parta röven av mig va meningen så jag skulle ha med mig en del saker.. Sen runt fyra fick vi besked om att festen var inställd, SUCK! Men efter typ en timma så hittade vi en ny fest så då kom suget tillbaka så jag och Carolien gick hem till Gudrun och förpartade lite, sen så kom Anna-Panna till Thn så då drog vi till Sylte på den festen. Vi körde ölspelet och lyssnade på Infected (öron orgasm). Sen kom deras andra kompisar så då skulle vi upp till strömslund och chilla hos en annan kompis men då träffade vi Regge, Glenn och Alex så vi hängde på dom till en annan fest där vi satt till typ klockan halv två då vi tog nattbussen till torget och käkade pomes sen så kom vi väl hem runt tre eller nåt.. Stackars Carro som skulle upp klockan sex morgonen där på fick bara tre timmar sömn, själv låg man kvar till elva. :) Moahahahahahaha! Sen tog jag bussen runt tolv och satt hemma hela lördagen, orkade inte gå ut. Sen idag så vaknade jag halv tio och gick hem till Amanda, vi tog en promenad och sen fikade vi.. Ja, och här sitter jag och lyssnar på Bloc Party - Flux, rätt okej faktiskt.. Och så 50Cent och Akon såklart. ;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0