Hemma sittare

Då hade man blivigt sjuk då! Fast egentligen va jag inte sjuk men dagen efter att jag sa att jag var sjuk till mamma, vilket jag inte var, så fick jag helt plötsligt feber! Helt otroligt... Fast nu är det inte så kul att sitta hemma längre, va bara skönt första dagen, i förregår.. Men nu är det pest och pina. Vill göra någonting! Ska i alla fall ut med Fredrik i helgen, det ska bli trevligt, det var ett tag sedan vi träffades nu!:) Sen får man väl se vad som händer de andra två helg dagarna. Ska väl ut på lördag i vanlig ordning, se vad man hittar. Sen på Söndag så ska jag bara sitta hemma och njuta av 3.e advent, äta pepparkakor och dricka glögg. Mumma! Kanske ut och kolla lite julklappar med? Well well, ska kolla top model finalen sen klockan nio! :D Hoppas Hawa vinner! Tror faktiskt hon gör det, men man vet aldrig. Ska varken säga Bu eller Bä! Som sagt, top model om en halvtimme då. ;)  puss/ ee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0