tråk!

Igår var det fredag igen då! Åkte till Etage med Caroline.. Vi skulle egentligen åka till Göteborg med det blev inte så. Så etage fick duga! Caroline var i shoppastagen som vanligt och shoppade nästan slut alla pengar hon hade. Själv köpte jag bara ett par nya skor, gillar inte dom jag har nu. Billiga och bra, så dom får duga!
Sen när vi skulle hem till Caroline kunde hon inte med att komma hem med alla kassar så jag fick bära dom och låtsas att jag shoppar allt. Men men, så är det att vara tjej.. Kan inte hålla i pengarna utan måste shoppa sig lycklig första dagen dom kommer in på kortet. Happiness!
Vi skulle ju på fest med. Till Grästorp, så jag fick skynda mig hem så klockan inte skulle bli för mycket. Men med min vanliga tur så när jag sprang till bussen går min j*vla väska sönder, crap! Happ, tänkte jag... Då får man köpa en ny väska också, det var ju kul! (NOT). Så i alla fall så kom jag med bussen och fick hem å duscha och göra mig fin.. Men sen när vi var klara för att åka hade vi visst missat bussen ut till Grästorp så det blev inget party där inte! Icke no! Synd för oss.. Så vi blev så besvikna och deppa att vi gick ner till stan och hem till caroline. Sen drog vi hem och la oss.. KUL FREDAG! Eller inte!!! I vanlig ordning. Allt skiter sig.
Skorna jag köpte iaf;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0