Studying

Sitter och pluggar lite datorkunskap...  Segt, tjatigt och tråkigt, men man vill ju lyckas. Lyssnar på Shane Ward,Alicia Keys, ne-yo och lite negerdunk såklart!;) Imorgon har jag sovmorgon två timmar, skönt! Fast försat lektionen är idrott,  mindre kul. känner sig ofräsh hela dagen sen, blä! Kunde varit sista lektionen istället!  
Lagade mina skor förut med. Som för andra gången tappade klacken, men nu är det problemet löst, än en gång. yes!
Pratade med min älskade mormor förut också. Ska "bo" hos henne och morfar från söndag till fredag nästa vecka. Gillar att vara hos min lilla mormor, då får man vara i centrum för en gång skull och så får man god mat och uppmärksamhet.  Mysigt! Blir så bortskämd när jag är där. Love it! Rättare sagt, Love them! :)
Ska plugga vidare nu, pyss.  /ee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0