What to do?

Dagen började 9:30. För en gång skull var man vaken klockan halv tio på en Lördagsmorgon! Helt otroligt. Gick upp och gjorde en god fruost som jag sedan mummsade i mig. Satt och drack mitt kaffe i lugn och ro, läste till och med tidningen. Sen skulle jag gå en långpromenad för att vara extra duktig, men jag orkade inte så istället satte jag mig framför buken och kollade runt lite på nätet, lyssnade på musik och bara njöt av morgonen. Sen när jag suttit mig nästan fyrkantig så kollade jag lite tv tills Caroline knackade på dörren. Då blev det tre avsnitt med Andra anvenyn och chips. Inte helt fel det heller. Sen när vi kollat de nya avsnitten skulle Caroline med bussen, upp och jobba tidigt imorrn. Stackarn!:P I alla fall så gick jag upp och packade kläderna till imorgon och sen kollade jag på Mtv... Rätt tråkigt, sugen på utgång men nu är det ju lite sent på tänkt. Så det fick bli en hemmasittar kväll igen.  Ska nog möla i mig nåt gottigt nu, eller så blir det sängen, skit trött! Tjing! / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0