At the moment.

Väldans mycket musik på det senatse har jag märkt. Men det är bra! Älskar musik. Och idag är det valborg, vad händer? Gamle dal för min del, jag och Robert har i alla fall planer på det, om vädret håller i sig. Inter för att det är fint väder just nu men det regnar inte i alla fall. Hoppas.  Fast ikväll blir det dock ingen kalasberusad Erika, kör på en nykter valborg i år. Inge pegar heller för den delen. Sparar!

aaw, jag längtar sååå himla mycket tills helgen! Kommer bli helmysigt och hoppas vädret blir kanon, ännu bättre! Eller det kan nog inte bli bättre känns det som, kanske för höga förväntningar.. Men men, hoppas på en helt über kväll:). Nä nu ska jag Duscha mitt feta snuskiga hår efter en joggingtur. wiwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0