impulsiv

Då var ännu en dag avklarad. Ett steg närmare sommaren! Passat Linnéa nu (kusin-vitamin) när hennes moder va och golfade. 
Var ute på Etage idag med och fick tillbaka min mobil. På bara en vecka har jag blivit helt ovan vid den och jag stavade som en kratta när jag skickade sms, det tog typ 10minuter:P Ha ha, knepigt. I alla fall så fick jag köpt mig ett par solglasögon som jag så länge letat efter. Lite halv impuls bara. Rätt tuffa o för hoppningsvis lika tuffa på:) Mina f.d. glajjor lär hamna i soptunnan för dom har jag bara använt fem-sex gånger. Men nu bli det andra bullar, pilotbrillor och fräckisar i sommar! Hell yeah!
Är grymt sugen på kaffe med ostmacka nu och det får de bli! Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0