lycka och olycka

Höll på att missa bussen idag så jag slängde bara ner gymnastikkläderna i väskan och så när man kommer fram är det givetvis ingen idrott då. Fullpackad bäg som väger minst 5kg. Kul! (not). Men jag, issa och robert lämnade kvar lite grejer så begav vi oss ut på våran vandring. Och när vi kom tillbaka hade jag bara på en timma drygt fått världens bonnebränna på fötterna, kul! -igen. Men man ska inte klaga på solen för de är helskönt och jag älskar detta vädret som är nu! Sen på samhällen satt vi ute och solade på framsidan, lyssnade på musik och bara njöt av det fina vädret. Sen när jag kom hem så slängde jag mig på gräsmattan ännu 20 minuter och efter det gick jag hem till Caroline och tog en kopp kaffe.  Skönt, i efter middagssolen. Ännu skönare!
Så nu sitter jag här, precis städat i vardagsrummet för att käna ihop pengen till tröjan jag ska köpa på Fredag. Jag satt här också och kollade över mina pengar och vad jag behöver och så. Jag blir ju deprimerad! Pengarna räcker inte ens till hälften.. Student present till min syster, rosor till övriga vänner som går ut, ny väska (den gick sönder idag p.g.a. dess vikt), nya skor, kläder till avslutningen, lite övriga grejer till fest, smink och hudvårdsprodukter plus att jag ska ha Minst 1500kr när sommarlovet börjar... Det blev en del, inte mindre än 1300spänn. Suck!
Ja a, Erika. Det gäller att prioritera. Funderar på att skippa tröjorna på Fredag men jag har vekligen kollat in dem och dom sitter som slimmat på min kropp, uuur snygga. :( Och jag får antagligen inget sommarjobb i sommar så jag måste också ha dom där 1500kr. Väska är också ett måste, ja jag kan räkna en hel lista av vad som är ett måste men jag måste lära mig att prioritera. Får jobba lite här hemma helt enkelt.. Aja, nu ska jag kolla runt lite väska på nätet och sen en check till på mina pengar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0