mys

Efter ännu en dag i skolan begav sig jag och Robert ut till Etage. Robert shoppade loss. Han köpte bland annat två skit snygga t-shirts och en annan på MQ. Sen köpte han sig lite annat smått och gott. Själv fick jag tillbaka mitt favorit armband som gått i 100bitar för ett tag sen. Love! Sen fick jag lämnat in min mobil så nu går jag runt med en tegelsten från 1990 och det käns toppen! Skulle tanka över allt till mitt minneskort i butiken, de va så mycket att det tog ungefår en kvart, rätt pinsamt:P Well well, så nu sitter Robert på synundersökning och jag ska lägga mig i solariet en kvart. Sen blir det plugg, redovisning imorgon! GAAH! Wish me good luck!

Vi syndade också! Vi åt på MAX, aja.. :D De va mysigt iaf, tack för en trevlig eftermiddag Robert!
/puss e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0