Överdrivet

Tycker nog att Andra avenyn börjar bli lite för mycket. Det händer liksom En ny sak för varje avsnitt, är det inte att någon blir gravid så är det dödsfall, någon knarkar, super, någon blir kär osv. Men eftersom jag kollat på vartenda avsnitt sen det började och två av mina vänner är med som statister så är jag ju tvuneg att fortsätta kika på de:P. Det är ändå rätt underhållande och mysig att sitta vid tv:n och kika varje Söndag, liksom något att se fram emot. Eller det var, nu är det mest kul för att kolla vad de är för överdramatiskt som kommer i det nya avsnittet. Aja, ska duscha nu och kika lite på min MPR analys, sen blir det sängen:)
Godnatt folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0