Så är de

På grund av krångel på blogg så har jag inte kunnat uppdatera på några dagar. Men men, de senaste två dagarna har väl inte varit någonting direkt att skryta om. Mest pest och pina. Fråga mig inte varför, men jag har fan gått på minus dessa dagar! Usch, fyfan de är så hemskt aså.  Ångesten kokade ända upp till öronen på mig och jag var så förvirrad att jag bara ville kräkas. En hel dag i sängen med dånande musik var väl den bästa medicinen i de läget.
Jag spelade igenom alla mina skivor om och om igen. Gamla som nya låtar. Men mest gammal musik, minnen.. Det är kanske minnena som ligger och skaver. Långt långt inne i mig. Det gör så ont. Jag vill bara somna in i en djup sömn och aldrig mer vanka upp igen. Dvala, jag känner mig apatisk. Varför? Hoppas på mindre motgångar imorgon. Det bästa vore nog att glömma, det är fan så sjukt aså. Så jävla sjukt. Jag vill glömma men det går inte. Det känns för värdefullt. Hela saken är så värdefull för mig men så fort jag kommer i kontakt med någonting som har anknytning till det blir jag förstummad och deprimerad. Jag vill inte erkänna för mig själv hur det egentligen är, men inserst inne vet jag hur det egentligen är men jag vill inte erkänna det bara. Jag var på god väg i Söndags, jag satt och pratade i telefon med Caroline och jag erkännde det faktiskt. Men så fort jag sagt det så kom spärren igen och jag stötte bort det, de finns inte, existerar inte helt enkelt. Jag är rädd för att erkänna, vill inte falla ner i det svarta hålet.
När jag lyssnar på Kom änglar med Lars Winenrbäck känner jag igen mig. Då kan jag flyta med i musiken och bara va där, mellan drömmen och verkligheten och bara nudda lite vid dedär.

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna.
För den vackraste stunden i livet var den när du kom..."

Kommentarer
Postat av: MrMrs.blogg.se

Lars winnerbäck :) / Jessica

2008-04-02 @ 20:00:08
Postat av: erika

of course:D

2008-04-06 @ 19:48:47
URL: http://similarsis.blogg.se
Postat av: Biggie

ar du rasist?

2008-04-18 @ 09:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0