Vimmelkantig

Nu är nu och Då var då! -Jo, man brukar säga så.. Men helt plötsligt känner jag mig förvirrad. Vad är på gång? Efter att ha varit tummisar och nästintill syskon är det som om vi inte känner varandra längre. Kanske vi inte heller gör? Fast egentligen bryr jag mig faktiskt inte om dig längre, du är utsuddad, som bortbläst men så fick jag detta sms.. Ett enda ord fick mig i chock näst in till. Jag ställs inför en stor fråga, villa jag eller vill jag inte. Är vi färdiga med varandra eller inte? Jag blir förvirrad men jag har ju sagt redan innan nu att det var slutet, det är över! Varför just ikväll? Nu? Är du trött på dina nya "vänner" och deras dryga livsstil eller vill du vara vara vän igen? Eller kanske saknar du oss rent av och vill tillbaka. Jag har verkligen ingen aning om varför Just Nu och Just Ikväll?
Sommaren börjar närma sig och alla minnen vaknar till liv, är det de som får dig att ångra dig. Kanske en av våra låtar som får dig att minnas och vill tillbaka. En bild, eller kanske bara tanken. som sagt, jag är helt vimmelkantig och vet inte vad. Herreguud! Du har varit en så stor del av mitt liv och en så stor del i mitt liv. Det är väl därför jag blir helt till mig nu. Men jag vet inte, jag vet inte om det var slutet och om jag vill igen.
Får tänka på saken och försöka ringa dig igen och fråga vad som är på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0