14 augusti 2008

En torsdag.. inte mycke mer. Fikade med Jules efter de att jag övningskört, som förövrigt gick förbannat kasst.  Kände mig trött och okoncentrerad. Liksom fastnade med blicken hela tiden, tre käringstopp vid Drottningtörget. Bra jobbat! men jag får ju ha överseende med att jag faktiskt är nybörjare, nästan. Längtar tills de är klart och jag glider runt med Min bil och Mitt körkort. Well well, nog om det. Ska väl ladda in en film på mitt USB nu och sätta mig framför tv:N med lite te och bara mysa. Komma i säng tidigt. Om de nu vill sig. Är aldrig trött när jag planerar att lägga mig tidigt, så jag lär väl inte vara de nu heller. puss, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0