By night.

Tråkig kväll.. Väntar på Jules som är med Rebecca i Göteborg och kikar bio. "Mamma mia" om jag inte minns fel. Jag vill med gå på bio nu. Typ en skräckis. Så man knappt vågar sova sen. Då är de bra grejer;).

Gårdagen var rätt kul faktiskt. jag, Julia, Agom och Matilda (om jag inte minns fel) satt vid kanotbryggorna och snacka lite skit o väntade på krille, som förövrigt var två timmar försenad. Sen när Agom o Matilda cyklat hem blev jag och julia flummiga som faen och drog hem till henne och satt på hennes ballkong och drack öl. Julia satt och filmade sig själv och lottsades att hon pratade med sin Farmor(?). Hahaha, fan va rolig hon är emellanåt. Och så när vi satt där kom jag att tänka på en dum sak som vanligt:
- Tänk om man skulle dammsuga hela Trollhättan?!.
PUCKO? aa, jag menar de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0