Gårdagen

Gårdagen var hyfstar bra, mysig om inte annat. Julia och Rebecca anlände runt sju tiden och carro timman efter. Vi satt och kollade på filmen Promition som var helt okej eniligt mig. Sen åt vi pizza och mölade godis, chipa, melon m.m. Trodde fan jag skulle explodera aså. Men men, idag mår magen bättre. Och mina planer på en joggingtur gick i krash så fort man tittade ut genom fönstret. Spöregn, som vanligt. Inget målande i helgen heller eftersom det regnat iprincip nonstop. Well well, får väl se var kvällen slutar idag. Längtar i alla fall till Torsdag då Amanda kommer hit till Trollhättan och stannar till Söndag. Då är hon bokad av mig iaf;)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0