Hard to do.

Usch vilken jobbig natt. Bara snurrat och snurat och vaknat och gått på toaletten. Fast nu på morgonen känner jag mig aningen bättre än gårdagen. Har fortfarande lite illamående kvar. Jobbigt! Svårt att äta frukost nu med. Men men, det får gå. Ska försöka måla klart några fönster sedan och efter det en lång-promenad i min ensamhet. Mysigt att ha någon med sig men när man är sjukling föredrar man nog sin ensamhet före sällskap. Känner mig sleten och alltmänt slö. Hannibal igår va bra, fast det är ju en klassiker som man redan sett tre-fyra gången innan. Men som sagt, den är bra. Sappade över till Paradise Hotel emellanåt. För de tycker jag är kul. Särskillt Lee-Britt, hon är kul. Synd bara att de är gamla avsnitt nu. Nåväl, nog om det. Ska försöka få i mig lite frukost nu. Wiwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0