Nästan nära.

Känns surt nu de sista dagarna.. Överdriv, veckorna på lovet. Usch! ett helt År kvar till nästa sommarlov. Och jag längtar till när jag och Julia ska åka till Cypern!:) Februarilovet(sportlovet) blir det. Bara för de sätter jag ut lite bilder ju! Ayia napa, och staden där bredvid blir det. Ayia napas fest ställen har ju dock stängt då i och med att det inte är hög säsong men det finns ju andra ställen att utforska... Och fyra veckor efter att vi kommit hem från Cypern åker jag till Egypten en vecka med:D Kan det bli bättre? Skulle inte tro det. Men men, nu ska jag sätta mig med en kopp te här framför datorn och kika på Sex And The City som jag precis laddade ner. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0