sleepless

Vaknade tio över fyra och har inte kunnat somna om.. Usch, hatar sånna här nätter! Försök nummer 1 till att somna; satte på lugna favoriter som spelade gammal musik som bara fick mig ännu piggare. Försök nummer 2; började vika tvätt och små plocka lite i rummet. Försök nummer 3; Släckte lampan (fast det redan hade blivigt ljust) och kollade på ett tråkigt program på tv. Försök nummer 4; finns inget. Gav upp hoppet.. Sitter nu här i stället med en kopp te och väntar på Sandra som ska upp till jobbet snart. Kan sitta och tjöta lite med henne istället. Får ta en middagslur senare i eftermiddag. Har faktiskt endel planer inför dagen:) Ska först fika med Caroline hemma hos Gudrun. Sen ska Gudrun hjälpa mig med mitt cv och hjälpa mig med att skaffa helg-jobb nu när skolan börjar. Pengar är ett måste nu när vintern kommer.. Nya kläder, jacka, skor, vantar, mössa och pengar till Cypern resan. Hrmf*. Orkar inte tänka på det nu. Får läsa runt lite bloggar och försöka mig på att bli trött, vilket jag säkert inte kommer bli. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0