081221

Inget skrivande igår, spenderade hela dagen med min tjocka släkt på mammas sida. Julmiddag. För mormor och morfar åker ju till cypern nu om nån vecka. Måste träffa dom en gång till innan dom åker!

Sitter just nu här med min gröt och en kopp med grönt honungste. Jag var riktgit kass igår, trodde nästan jag skulle bli riktigt sjuk. Men idag känns det mycket bättre:) Senare, om nån halvtimma-timma så anländer Amanda hit på en kopp kaffe. Hon skulle kika förbi i stallet för o heja på alla de som hon inte träffat på några månader. Vi ska dricka kaffe! Eller iaf Amanda, jag håller mig till mitt te. För igår blev det Alldeles FÖR mycket jul-mat. Blää! Och godis. (och chips). Vi ska ut och promenera lite sen, och förhoppningsvis nåt hekto av dedär jag åt igår. Annars händer väl inte mycket mer idag.
- Jo, juste!
Ska träffa Erika utan a en stund med. Erik alltså. hehe.
Chiao bellas, update you later... Maybe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0