2:a advent.

Fullspäckad afton! Träning, klippning, pluggnig och mat/fika/snask.. Inledde dagen med duschen, lite trött å så, kom hyfsat sent i säng igår. runt tre-halv fyra nån gång. Men men, åkte sedan till min faster och gjort en liten(observere liten) hair cut, blev nöjd. Två millimeter kortare hår nu;) Jag är ju en fegis, men de vet ni ju sen tidigare. Man blir ju så nojig när håret växer sig lite åt de längre hållet. Nåja, plugget gick sådär, fick läst fyra sidor teori i alla fall tills de att jag somnade. Fast det behövde jag nog(?). Mat bjöds det också på, tacos, och så fika och lite chips på det. Sen promenerade jag bort till friskis och tog mig en joggingtur på bandet. Om nu det klassas som en joggingtur:P?! Sak samma. ska fortsätta kika lite andra avenyn nu. Så god natt alla, skriver nog inte mer för idag.

En sak till! Kan dra gårdagen lite kort också! Började dagen med plugg, som vanligt antar jag. Sen så skulle jag träna också då som vanligt. Efter det pallrade jag ock Erik oss ner till strandgatan och fikade. Väldigt mysigt måste jag säga! Efter detta bar det iväg bort till Butlers där vi dansade oss genom kvällen och natten, riktigt kul hade jag i alla fall! Tack Erik för en trevlig och, enligt mig, lyckad kväll!:) Hej, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0