Bla, bla, bla

Tråkig dag! Jag dööör.. Har inte gjort någonting av det jag nämnde i tidigare inlägg. Usch! Latamasekn-erika var namnet! Har inte gjort någon matte, inte läst engelska, inte gjort MY-projekt. Dumhuvudet satte sig vid symaskinen och började sy in byxor m.m. Det är bra! SKIT BRA!notnotnotnotnot. Jag orkar inte engagera mig i någonting just nu. Jag vill ha kaffe! Men sen är jag ju så nyttig så jag inte dricker det längre. Synd för mig, väldigt synd! Saknar amanda, vilket man väl gör ungefär varje dag lite sådär smått..

Vad som (borde) stå på schemat idag:
1. Göra klart MY
2. Läsa MINST 10sidor i engelska boken
3. Skumma historian
4. Räkna matte
5. TVÄTTA!
6. ZZzzzz....
usch och fy och blä! Förresten, förut när jag skulle sprätta upp mina byxor så fick jag använda mig av en slags verktyg med rakblad... Ni kan ju gissa hur det gick. Jo tack, mycket riktgit. Ett Jävligt djupt skärsår mitt i handen, det svider och gör ont. mår illa bara jag tänker på hur djupt det är. uuuuurrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0