Close n' close

Dagen började med lite sovmorgon. Jag är en såndär som alltid ställer klockan, oavsett. Senast tio! Men idag sov jag till tolv, antar att jag behövde det? Idag blir det sent med för jag ska sova ut imorgon så jag kan festa-festa hela natten. Längtar så otroligt mycket! Sen skulle jag vara lite nyttig idag och köra hårdpass på friskis. Så jag tar bussen dit som alltid, men när jag närmarmig sen jag till min fasa att det är stängt. ORKA! tjuter ju jag. Happ, minusgrader, det snöar och jag måste gå hem. Ja, det var ju bara att börja traska och gå. Kom hem 40 minuter senare, stelfrusen och trött. Jobbigt trött. Så jag drar av alla kläder och stryker min onda axel som fått bära min tunga NIF-bag i 40minuter. URK! Skulle ut och springa sen men jag orkade inte så jag slänge mig i solariet för att få upp värmen, sen har jag nu äntligen fått målat mina små naglar, fingrar som tår. Svart! Ruggigt nice. Laddad inför nyår! Jag vill festa, nu, nu, nu, nu, NU!
Arrividerci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0