Dan före dopparedan!

Då var det julafton imorgon då! Ikväll har jag, Amanda och Sandra delat julklappar:) Skit mysigt hade vi det! Vi bakade lussekatter/åt lussekatter (tills i ungefär dog).. jag åt nog mest(?). :P hehe, nåväl. Vi drack också glögg som dessvärre smakade vatten blandat med mosade pepparkakor, men vi tänkte ju som så här; glögg som glögg.. och såklart julmust. Favoriten! love! Jag fick verkligen det jag önskade mig av min kära. Peace armanden från accessora.se, jag blev helt mållös. fann verkligen inga ord! så glad blev jag, för så jäkla mycke jag har önskat mig sådana.
- Tack ännu en gång darling! Blev så nöjd, solen, månen, mars och tillbaka!
Men men.. Fick mig ett träningspass sisådär lagon nu till jul. Friskis har ju stängt till den 26:e så jag passade liksom på nu. Men mer träning blir det på Fredag! Hårdpass efter att vi shoppat lite på jul-rean. Inte för jag ser speciellt mycket fram emot de, hatar stressen och alla gamiga tanter/ungdommar och skrikiga barn. uuuuurr! Jag ryser bara av tanken. Men Jul-rean då! Någonting man bara Måste gå på och någonting man Alltid går på:P Nä, om man ska dra några sidor i teoriboken?
Så: Från oss alla till er alla en riktigt god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0