Hit me with your best shot

Först sovmorgon till 12:15 sen en timmas lektion, efter det fick vi reda på att svenskan var inställd. Känndes ju sådär lagom nödvändigt. Nåja, fick ju närvaro i alla fall. Så nu sitter jag här i soffan men myskläderna i högsta hugg, en kopp te framför mig och pluggar lite sådär sekundärt. Bra jag är! Pluggar ju nästa jämt nu för tiden;) Nä, men de är faktiskt inte så bra som det låter. i själva verkar är det de som jag kuggat på och har efter mig som jag pluggar på. Well well.. Ska nog börja med lite mat nu, sen plugga lite till och efter det ner till gymmet och biffa. höhö.  Ha en trevlig afton alles!
 / best regards, erika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0