Hm...

Kan inte sova... Men å andra sidan är inte klockan så hiskerligt mycket. Bara lite innan ett. Har suttit och målat om mina naglar för tredje gången nu. Stöter emot dom i en massa så de geggas till och blir sådär fult. Snacka om slöseri på nagellack? Men ska de vara perfekt så ska det. Och det vill jag. Jag är nog en lite perfektionist innerst inne. fast det är väl dom flesta antar jag. Nåväl, lite kort om morgondagen(3:e advent). Den ser ungefär ut som idag skulle jag kunna tro. som det ser ut nu i alla fall. Jag ska i alla fall iväg till min syrra som ska hjälpa mig lite med matte, plus att jag tänkte ta tjuren vid hornen och läsa lite engelskabok imorgon med. sisådär 10-15sidor. Det är en början i alla fall. Hur som helst så ska jag nog promenera dit, för jag tror inte det blir något gymmande imorgon. sen ska jag finslipa lite på min personbeskrivning och plugga historia. Har ju fyra prov att se fram emot denna veckan.
- Yeeei! I'm in heaven! not
Men i alla fall, lovet kramar mig varmt välkommen efter en vecka med alla möjliga sorters ofog. Nä, om man ska tvätta bort sminket och borsta gaddarna en sväng. sängen kallar.
Buona venerdi, tutti amici!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0