Måndag.

Då var ännu en vecka avklarad och jag siktar mot onsdagens festligheter:) Nyårsafton! Allt är i princip klappat och klart i nuläget, mest bara finslipa lite på musiken. För utan bra musik blir det ingen bra fest;) Det vet ju alla som varit på en lame fest med dåligt/ingen musik. Inte ens värt att kallas för fest då. Erik sa det tidigare idag ' inget R'n'B/hiphop-tjosan, negerdunk'. MEN tyvärr Erik! Du får lyckliggöras åt en låt i alla fall, Highway man med Hoffmaestro;). Nåväl, Amandas syster var lite skojig idag när vi diskuterade våran ekonomi jag och min syster, inget djupare om det. Lustigkurre må jag då säga!

Ikväll har jag kollar på City akuten och(tro det eller ej) Prison break, bara för Erik gillar det. Vi käkade kvällsmat och snackade lite skit, hehe. As usual! Nej då, inte alls. Nä, om man ska sova lite kanske? Jag ska iaf vara uppe sent i morgon och sova länge så jag kan börja festa det första jag gör... eller kanske inte riktigt på den nivån, anyway.. Sleep tight everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0