Fotoalbum för året 2008

Tänkte dra en sammandragning av året som gått. Börjar i Januari(hyfsat logiskt).
Nyårsafton:

Som förövrigt var helt underbart och bokstavligen jävligt kul. Kalasberusade
människor i en kalas-miljö. Party, säger jag bara!


Jag och min tvillingsyster fyller 17 år. Jeei! Ett år kvar till 'friheten'.


Jag drar iväg till min skåne-kompis Linda. Vi har en underbar vecka med
mycket skratt och bus. Vi spenderar lite tid i Malmö och storshoppar. Underbart!


Våren smyger sig på... Jag och Moa under en projekt-vecka med hela åk1.


Festerna ihop med Krille. Galet!


Jag ville ha sommar och sol, men det var bara regn och rusk...
som jag tyckte va snusk!


Sen- äntligen(!) kom den efterlängtade snön.


Våren smög sig på och jag fick låna Annis kamera. Tog lite kort.. höhö, lite kort;)


Jag, Robert, Anni och hennes kompisar plus sandra och hennes gäng åkte
till Göteborg på Picknick-festivalen. Världsmysigt och riktigt kul hade vi:)


Sen hade vi dendär roliga festen när man träffade människorna man inte
sett på flera månader igen. (Martin, jag och Oscar på bild)


Sommaren var här, dock inget lov ännu, och jag är pågång ut på stan. Solbränd och go'


Solen sken och jag och julia(som jag inte längre umgås med) spenderade,då,
många underbara dagar på knorren


Tiden när vi blev sams igen och allting blev som vanligt igen...


Solen sken under en längre tid(närmare bestämt 1vecka) och jag fick den
där härliga brännan. Fallensdagar och fjordfestivalen på ingång!


Skolan drog igång igen och det var dags att träffa alla homies. Issa saknas
dock på bilden och den är förövrigt tagen på skolavslutningen;P


Stunderna när livet känndes jävligt hopplöst men någonstans i allt mörker
fann man en gnista glöd att tända livsglöden med igen.


Jag träffar (nog) den underbaraste människan man kan tänka, Erik.


Julafton på ingång och den firade vi ute i Öresjö tillsammans med min kusin
Edwin och hans familj tillsammans med alla från pappas sida.


Jag fick dendär efterlängtade kameran jag så länge velat ha utav mamma,
pappa och min stora syster Linda. Och jag tog dedär typiska kortet alla med
systemkamera har.


Och så tog jag givetvis massa mer kort

Sådär då. Det var väl fotoalbumet för det här året. Finns givetvis massor av fotografier, men dom får vi väl ta en annan gång om de skulle kommma på tal. Nu ska jag studdsa in i duschen och göra mig fin inför det nyaåret som komma skall om bara 9timmar och 33minuter. Bilder kommer förmodligen att läggas upp imogon, om jag inte är för skakis vill säga. Gott nytt år på er alla!
 Nu avslutar jag det sista inlägget 2008 klockan 14:17.

Kommentarer
Postat av: moahahaha

nice pic;)

2008-12-31 @ 17:45:30
Postat av: Robert Nehmé

du är allt en höjdare på att använda kameran:P

2009-01-05 @ 01:25:22
URL: http://onstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0