fredag igen

Kalas hos en av kusinerna ikväll. Linus har den äran idag:) plutten fyller sex år och det känns som igår när han ploppade ut och han va såå liten och så va han så söt:D. Jag ska också träna lite ikväll, jag måste ju försöka hålla mig till de jag lovade, vara sund och nyttig! Så träna är ett måste, sen ska jag ner till farmor och hämta mina boxor (de som sprack) sen ska jag kanske ringa en pling till Amanda, de va ju ett tag sen man snackade med den  tösen, en vecka mer eller mindre. Mindre bra..  Idag skulle vi välja våra individuella val och jag och karin hade världens bslutsångest, fan va vi vred och vände på de:P  men till sist så fick de bli psykologi, naturkunskap B, engelska C och nåt annat kripskraps, minns inte va de blev men jag blev hyfsat nöjd i alla fall. Nä tänkte studdsa in i duschen nu och göra mig fin till ett barnkalas, walla bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0