God morgon

Vaknade klockan kvart över nio och slängde i en maskin med tvätt, sen käkade jag frukost och nu tänkte jag dra mig ut på en jogging tur:) Härligt! Mellerudar-caroline kommer väl sen för hoppningsvis. Tänkte slå ett pling till henne lite senare... Är lite sugen på fest ikväll men endå är jag lite sugen på film och mys med. Fast med fest är jag lite skeptiskt i-och-med att farfar ska ha middag imorgon. Han ska fylla 17år i veckan. Haha, en gammal djävel nu asså:P Känns knäppt. Mormor är inte ens 60 år och morfar bara 61 så ja.. det är lite skillnad. Farmpor är väl runt 65 eller nåt. Well well, it doesn't matter. Får väl se var kvällen slutar men om caroline kommer spelar de nog ingen roll för vi lär väl ha det trevligt. :)  /ee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0