scones

Varit en rätt jobbig dag, i skolan menar jag. Först så var det datorkunskap och de är ju rätt bra om man är fokuserad på de lektionerna för om man kommer efter finns de inte annat än fritiden att göra ikapp de man missat. Sen hade vi i alla fall matte och där fick vi ett oförberet prov som gick sådär och efter de provet skulle vi till engelskan och ha hör-övnings prov och de va ju inte lätt efter en 70minuters matte lektion med fullfokus på prov plus datorkunskap. Blä! Sen så hade vi lunch och den satt där den skulle förutom att maten inte var den godaste men jag var hungring så de gick ner i alla fall. Sen efter skolan så gick jag och Anni och fikade/åt på Espresso house och de va mysigt:) Vi väntade på att kolckan skulle bli fyra så vi kunde gå på messan Högskolan väst. Det gick rätt fort de besöket, vi tog våra papper och små böcker om man kan kalla de så. sen tog vi bussen hem. Så nu ska jag baka Scones:D De är såååå himla gott! pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0