stupid

Hade en dålig dag igår så jag vaknade på helt fel sida idag. Struntade i första lektionen o sov vidare till klockan halv elva. DUMT GJORT! När man väl kommer till skolan blir man snabbt uppdaterad av vad man missat. Teorin i Idrott! SMART Erika! Men men, inte mycket att göra. Fick reda på engelskaprovet som visade sig gått riktigt bra. Hade inte pluggat så jag var hel nöjd, VG. ;) Sen när jag kom hem så fika jag o Christian med te/kaffe o bulle:) o givetvis va de jag som hade bakat då. Gottigt. Ska sussa nu, trött as hell! pusse


Kommentarer
Postat av: Jenny

ahh.. jag försov mig den dagen, hatade mig själv för det eftersom vi skulle ha teorin! du ska gå till sofia btw, och hämta en idrottsbok och ett papper eller vad det var:)

2008-03-02 @ 10:19:55
URL: http://jibe.blogg.se/
Postat av: erika

Ha ha, klantisar är vad vi är:P Okej, tack! då vet jag:)

2008-03-02 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0