successful night

Åh vad lördagen blev lyckad! Skit kul va de, längesen man hade kul på en fest faktiskt. Man fick sin dos och sedan var man drottingen på dansolvet! Eller a, kanske kändes så men om de riktigt va så är ju en annan historia.
Jag och Anni hade högklackat och var riktgit klatshiga och de va ju rätt kul att få reda på med:P haha, jaja. över till dagen som varit. Idag!
Vaknade av att farmor kom och knackade mig på axel. Tss, vad gör hon här tänkte jag ju? så sa hon de att hon sett mig på stan utan sockar i skorna(dagen jag försov mig antagligen) så hon hade varit och köpt tre par strumpor till mig. Ha ha , gulligt:D. efter frukost hämtade jag tåg-biljetterna i stan sen lagade jag min underbara måltid som jag skulle idag och det blev himmelsk och efterrätten satt där den skulle. :) Jag pallarade på mig joggingskorna sen och var lagom hemma till tre avsnitt av Andra avenyn. En kopp te till de fick de också bli. Mumma! Så nu sitter jag och väntar på att jag ska bli trött och kunna somna, skåne imorgon! Yes!
ha en trevlig vecka, blir väl antagligen ingen blogg förrän torsdag. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0