eh

image44
HEJ! Nu sitter jag här igen............ Ska studdsa in i duschen snart, ska på middag! Efter det ska jag hem till lilla sjuka Amanda och kolla film och smocka godis:D Är så trött på min vardag, allt går liksom i repris eller vad man ska säga. Det finns typ två saker som jag alltid gör, och det gör mig så himla less på allt:P 
Göra1:
Vaknar(sent), går upp, sunkig typ, äter, dricker kaffe ggr2, kollar på tv, kollar datorn, dricker kaffe, äter, äter sen är de kväll jag checkar mailen en sista gång - borstar bissarna och sover. KUL? NEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Göra2:
Vaknar(runt 10), går upp, äter dricker morgonkaffe i lugn och ro, duschar, sticker iväg på ärenden eller hem till kompisar, hem till tv eller datorn, äter, dricker te eller oboy eller kaffe sen är de läggdags och kollar mailen borstar bissarna och sover. Något roligare än exempel ett men ändå inte ett dugg trevligt! Kan denna tråkiga vardan vara på grund av vintern? Jag tror faktiskt det eftersom att ute har man i princip ingenting att göra utom att frysa häcken av sig. Inne sitter man hela tiden och fördriver tiden som går extremt långsamt. Depp på min livsstil! I alla fall just nu. Jag vill ha sommar! NU, nu,nu,nu,nu,NU!!! Då är man alltid fräsh och solbränd, oftast nåt att göra, träffa vänner, fika och mysa, sola och bada, ja helt enkelt bara njuta av allting! Känner mig extremt sunkig just nu och vill ha nya kläder och ny frisyr men jag är för slö att engagera mig i det. Men snart är det vår, januari har precis börjat. två månader kvar, yes! Eller kanske inte. ååååååååååååååh, jag vill ha sommar nu! Så man kan köpa kläder och nya skor och känna sig fin och fräsh! Nä, om ma ska sluta klaga och acceptera situationen. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0