lost in dreams

Allt känns så knäppt just nu, känns som om jag lever i en dröm. Jag vaknar och är så trött så jag jag tror jag sover, jag går till skolan och bara sitter, sitter och inte gör ett smack.. Jag tar bussen hem och så bara sitter jag. Vad är det som händer? Om kvällarna/nätterna kommer jag inte i säng förrän sent, för sent. Sen är jag så himla trött dan efter och allt känns som en dröm, om o om o om o om igen...
För att blir trött går jag ofta kvällspromenader. Det brukar hjälpa. Sen ställer man klockan och får inte de 8timmars sömn man borde. Jag går upp i en suddig vardag som bara försvinner i en hiskelig fart dagen där på. Jag tror jag väntar på någonting, men vad vet jag inte. Eller kanske... Kanske sommaren? Är oftast väldigt grått om vinter halvåret och det är vinterhalvår nu, suddigt, grått, kallt och dystert. Tråkigt och segt, ensamt och energistjälande. Men man får stå ut, snart är ju sommaren tillbaka och då är det frid och fröjd!:) eller?  Idag var jag så himlans trött i skolan att jag knappt svarade på tilltal. Jag gick runt som ett spöke och varken sa bu eller bä, jag bara va. Stod och försökte men det räckte inte fram utan jag vek av halvvägs och gav upp, så idag, fredag ,blev som de senaste fredagarna. Jag bara satt och inte gjorde nåt, satt i min lilla bubbla och levde i min dröm som inte ens exicterar. På matten räknade jag fyra tal, var för trött för att tänka, för att orka för att bry mig. Men nu, på kvällen när jag alltid ska vara så pigg och inte kunna sova så får jag ett himlans dåligt samvete. Varför? ååååh, dumma mig till att vara så lat, jag kan väl ändå försöka göra nånting!!!!!!!!!!!!!!!!
Anna sa också en rätt kuslig sak om nån metior eller va de nu va som skulle krasha hela jordklotet eller nåt nu på tisdag. uuuah! Aja, får väl hoppas att de bara är prat för de vore ju himlans tråkigt! mitt liv har ju bara börjat, tråkigt om de skula sluta nu :P jag har ju hela mitt liv framför mig. Aja, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0