mammut

mami har gått ur högskolan nu så ikväll blir de att fira! Smörgåstårta, tårta, kakor, glass osv. Jami! :) Och dom lyckosarna ska åka till egypten nu i januari, jag vill också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jag får väl nöja mig med tanken på sköna löcken i sommar (om det nu blir av vill säga).
Tidigare idag var jag himlans duktig och missade bussen till skolan, grattis! tack;)  Jag stod i min egna lilla värld när jag sminkade mig så kollade jag på klockan, AAH, fem i halv åtta! Men jag fick bara panik just när jag såg de för jag fattade ju enna att jag inte skulle hinna klä på mig och  springa till bussen så jag tog hel istället. Träffa EMO på bussen då som också hade missat sin buss. Väl i skolan hade jag hoppats på att bli klar med mitt pås-prjoekt men icke no, fick göra lite ändringar på arbetet som gjorde att det blir en lektion till att kolla på de. Sen nu efterskolan gick jag och karrikarran runt på stan och kollade efter ett present till hennes fästeman Linus som imorgon firar ett år:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0