Helgen.

Fredagen då.. Den blev väl sisådär lyckad, skulle ju va lite förfest här men det blev total katastrof, inte för att det ballade ur men det var katastrofiskt tråkigt, om det nu finns någonting som heter så. Till en början var det väl en kalasberusad erika som minglade runt. Sen blev jag nog lite opepp, drog mig ner mot stadens hjärta och gick hem till Julia som hade fest. Där satt jag, som en uppburrad rugguggla och bara kollade. smuttade lite på vin men mest satt jag nog som en fån och bara glodde. Senare på kvällen skulle vi hem till Julias mamma och kika läget.. och jag som har en tendens att bli väldigt flummig blev ju såklart maximalt flummig när vi kom fram.. Om jag inte minns fel skulle jag "dra och köpa lite bajskorvar". Moget. Eller inte. Nä men det var väl en okej kväll.
Lördagen var allt mysig och trevlig till sitt slut. Bröllop. Så idag blir det nog inget dricka för min del, ska ner och kolla på takida senare men innan det ska jag hämta nycklarna hos farfar som ska iväg på en liten semester och jag fick i uppdrag att vattna blommorna. Appropå vattnablommor så ska jag också efter farfar ner till Halvorstorp och hämta min fasters nycklar för jag ska nämligen vattna hennes blommor med, medan hon och mikael är på semester. Mycke vattnande, och så blir det en springtur ikväll då, om vädret håller sig. tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det verkligen så tråkigt? jag tyckte det arv kul jag :-P

2008-07-20 @ 23:56:45
Postat av: Anonym

vad tycker du om mitt nya inköp? :)

2008-07-21 @ 17:44:55
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0