What you got

Promenaden hem igår fick mig att ta en riktig funderare på vad saker och ting egentligen är värt.. Inte för att jag är något helgon men jag är trött på att flacka omrking nu. Jag är sugen på nåt seriöst, nästan sugen på att flytta från stan och börja om på nytt. Fast det jag har här känns inte värt att lämna, i alla fall inte endel av det. Sommaren 2008 blir väl en riktigt besvikelse (är hittills), som 2007, bara en massa regn, regn och åter regn. Kanske är det bara lite ågren från gårdagen just nu, men jag ska iaf bränna en skiva med skön och bra musik nu, kyrpa ner i mammas och pappas stora säng och bara lyssna, njuta och säkert somna. Jag är ensam hemma alltså, ligger ju inte direkt och kram-myser med mammsen längre:P
over and out  / erika 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0