You will be in my heart, now and forever on!




Det är just nu, när tiden har gått och ilskan har svalnat som jag förstår hur mycket du egentligen betydde för mig. Om du läser texten och ser bilden, hoppas jag du förstår att det är dig jag menar. Om man bara kunde spola tillbaka tiden och få allt dumt som jag gjort ogjort.
För det är ju faktiskt när det är försent jag nu förstår hur mycket jag egentligen älskade dig.
...Det är verkligen det. Försent! Nu flyttar du från staden och kommer aldrig mer (på riktigt) tillbaka. Men du kommer alltid finnas i mitt hjärta, och du är speciell. DU av någon är och kommer alltid vara min allra bästa vän <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0