Dessa Onsdags håltimmar

Då sitter man åter i grafen igen då under onsdags håltimmen. Tråk! Veckodagarna går i ultrarapid just nu. En vecka och en dag kvar då! Mycket skönt, och jag längtar mycket till Fredag, Picknickfestivalen och ännu längre fram midsommar och veckan därefter ARVIKA festivalen! Har höga förhoppningar och hopas det blir lika bra som jag förväntat mig - om inte bättre. Nä-e, om man ska försöka få klart sista analysen i MPR? Nä, orken finns inte just nu, och jag orkar inte byta dator för det fanns inte sparat på just den jag sitter på just nu. Well well, ska kika runt lite till nu, kanske göra MPR och sen gå klart skoldagen.

Förresten, inga soltimmar idag inte! Slutar klockan fyra och blir hemma halv fem, suck.. Får bli imorgon istället. För det skulle ju tydligen bli regn nästa vecka så man får ju pass på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0