FREDAG!

Kvällen började inte så bra, precis när vi kommer hem till Nille och jag går fram för att snacka med oscar råkar hans kompis putta till mitt glas som jag(själv) häller över halva mitt ansikte och i håret. Hm?! Mindre kul.. Helt svart runt ögat som fick glaset över sig. Det var bara att gå in till toaletten för att torka bort den svarta mascaran som hamnat i halva ansiktet. Som tur var fick jag bort det mesta och fortsatte kvällen med ett leende på läpparna och en sådär lagom blöt tröja. Senare på kvällen skulle vi ner mot stan, eller vi va i stan men vi gick mer mot centrum. Då träffade vi Jimmy och hans vänner. så vi stod och snackade med dom ett tag tills det kom tre killar och frågade om vi ville med på efterfest med bubbelpool. Visst tänkte vi, jag och Julia hade ju inget bättre för oss så vi hänge med. Väärsta lyan hade killen som bodde där och bubbelpool både inne och ute. Nice! Snacka om flyt aså! Det var några fler folk där när vi kom så alla hoppade i bubbelpoolen och bubblade sig genom natten. Sen när klockan närmade sig fyra var det väl dags att dra sig hemåt. Halv fem var iaf jag hemma och vaknade klockan nio i morses... Fråga mig inte varför, men pigg som en mört och nu likaså. Men men, det var längesen jag hade så trevligt som igår. Och ikväll blir det utgång igen, fattar inte hur jag orkar. Men va fan de är ju sommarlov. Uppdaterar er imorgon. Ha en fortsatt trevlig dag och kväll. over and out! erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0