Lermask och kebabtallrik!

Då sitter man här då och mölar i sig en kebabtallrik. Inte helt fel faktiskt;) Drog på mig en lermask förut, kände mig så odräglig i hyn. Den satt verkligen där den skulle, kebabtallriken me! Ska nog träffa Wassenius ikväll vad det lider.. Bakning med Anni också! Kladdkaka! - Jag kommer fan bli fet!
Well well, fest på lördag då.. Och jag har lovat Jimmy att ha i min Scrumper piercing. Brukar inte ha i den så ofta, men det händer. Tycker mest den bara sitter i vägen nu för tiden. Inte så snyggt heller, men men.. För er som inte vet vad en "scrumper" är för något så är det Inte en intim piercing:P Den sitter i stängen under överläppen. Tro det eller ej men så är fallet!
pussar och kramar en erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0