Nya inköp

Jag och mamma har varit mycket duktiga idag! Vi gick upp tidigt för att åka och stor handla mat och lite saker till ballkongen som vi just nu håller på att renovera. En ny stor svart kruka och lite nya, moderna växter att sätta i den. Vi köpte också lite mat m.m. till Arvikafestivalen. Bra bra, så nu ska jag sätta mig och plantera växterna i krukan och det kommer förmodligen bli ursnyggt. Och ikväll lägger vi golvet på ballkongen med:) Sen är den klar, äntligen! Ikväll blir det väl film - som vanligt. Och imorgon ska jag passa mina kusiner för en peng. Ser inte jätte mycket fram emot det men pengar som pengar, känns det som nu. Ska kila ut och börja med blommorna nu. Best regards Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0