word

Längesen man skrev någonting vettigt här tycker jag. Kanske på tiden att skria. om nu detta blir någonting vettigt, We'll see.. Fredagen var helt okej, låt ute i solen och pressade i princip hela dagen. Somnade också, min rumpa mådde inte vad den borde efteråt, feting bränd och på tal om det mina lår, men rumpisen va nog värst. Lördag då! Cruising, som förövrigt sög. Fulla fjortisar, raggare, vuxna m.m. som bara vill ha en anledning till at supa. Bilarna var förövrigt inget speciellt i år heller (som väntat?). Negativa Erika är på G igen;) I alla fall så blev det lite strul senare på kvällen men förövrigt va det hel kasst. Haha, det lät rumt men kvällen var inte bra någonstans. Kom hem vid tre tiden och satte mig i köket med te och macka. Tog mig en rejäl funderar över mitt lilla liv. Sen gick jag och la mig. Vaknade dagen därpå, kokad som vanligt inne på mitt rum som ligger på den varma sidan av huset höst upp så det är varmt vill jag lova.
Söndagen var inget speciellt den heller, kändes som sommarlov hela helgen men men.. Promenerade med Anni i alla fall. Vi kollade på söta små fågelungar på Spikön:D Skiiit söta! Nä, ska ut och gå nu.
/Best regards Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0