a lot of fun!

Gårdagen blev mycket lyckad och jag hade nog trevligt till kvällen slut, dådet blev bråk. Som vanligt.  Men Hela alltet var fruktansvärt kul. Stackars Krille tappade sin mobil i toletten. Ha ha!:P Men inte fan hängde han läpp för de. Fast jag lärde känna en kille på festen som berättade ett och annat, fast egentligen var jag redan medveten om det men allt fick mig på en grundlig sne fylla, men den försvann som tur var rätt snabbt.  Vi fick också stå och vänta på bussen lite mer än en halvtimma i -10°. Inte såå kul. under tiden kom vi på att Oscar inte hade något busskort så vi fick göra upp en plan hur vi skulle få insmugglat han i bussen i alla fall. Planen gick ut på att "trycka" in allt folk och väsnas så mycket att busschaffisen inte skulle ha koll på hur mycke folk som kom in ramlandes. Planen fungerade som planerat och allt var frid och fröjd. Hoppas alla hade en trevlig Påsk för det hade i alla fall jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0