Just another day

Så då! Då va man på hugget igen då. Ska gå en riktgit lång promenad med Jocky ikväll och jag längtar! Det är sååå mysigt o gå kvällspromenader. Runt spikön och knorren ska det bli, har jag bestämt:P Ska nog göra mig en stor kopp te nu och så plugga lite för det lär behövas. Läste Issas dikter från svenskan och de va riktigt bra. Värsta poet;) Så jag får lite press på mig att jag måste prestera bra nu och boken är inte ens påbörjad.. I vanlig ordning. Fast det ska nog gå bra, kan ju läsa ut den på en kväll så de känns rätt lugnt. Och imorgon är det fredag igen! Wiie! Vad händer då? Ska i alla fall umgås med Fredrik på Lördag för det var riktgit längesen nu.. Det har kommit en massa annat emellan varje gång vi har bestämt så nu ska det bli av.
 Ha en fortsatt trevlig dag, puss e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0