Shit the same

Jag har bestämt mig att inte ta bort det innlägget jag skrev igår! "igen" alltså:P För även om jag kanske inte vill blotta mig så inför hela svenska folket(de som läser) så är ju ändå detta endel av mitt liv! Eller en del av mitt liv o en del av mitt liv, kanske inte ett litet inlägg men allt man gör här i livet och det man inte gör är ju ändå en del av Mitt liv! Det kommer jag få leva med och det är ju helt enkelt så det är. Livet handlar nog till stor del om att acceptera. Mitt liv handlar till stor del om att acceptera måste jag nog säga. Allt är inte bara negativt utan det är ju faktiskt endel positivt med. Saker och ting är som det är och det kan man inte ändra på det handlar helt enkelt om att acceptera det! Som endel kompisar man har, endel är ofta sura och griniga endel snackar endel skit och andra är bara helt tystlåtna men som sagt det handlar om att acceptera. Vännerna är ju trots allt mina vänner och jag har ju valt dom för att dom har någonting speciellt som jag tycker jätte mycket om. :) Och dedär lilla som handlar om att acceptera är ju oftast bara en bagatell och det är ju de stora sakerna här i livet som räknas.

Nä, nu ska jag sluta predika om allt och ingenting;) Skriver nåt mer läsbart lite senare idag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0