Something

Usch var jag har sovit dåligt inatt. Svettats som ett as och vaknade med slemm i hela halsen, mindre fresh! :P Fast det kanske inte var så konstigt iof med tanke på att C låg och knödde bredvid mig i natt.. Gårdagen blev som vanligt inte som planerat och man hoppas på en bättre dag/ikväll idag. :) Ska hem och Kolla film hos Fredrik eller om det blir Melodifestivalen. Även om inte Melodifestivlane är min favorit så blir det säkert bra. Jag är grymt sugen på glass i alla fall, Ben&Jerrys? Tror inte plånboken säger ja till det men men.. Ska försöka plugga lite innan jag drar mig med. Är sugen på att sola fast det tror jag dess värre inte jag hinner. Men en joggingtur blev det allt i morses. Gud vilket väder alltså! Man ville ju bara ut och då passade det ju perfekt med en joggingtur runt Knorren.
Nä, om man ska försöka sig på lite plugg nu då innan man studdsar in i duschen. /erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0